Thursday 15 September 2011

ke-hasil penggunaan-nya

assalamualaikum and hi to ya'll! hari tu aku ade citer pasal Apple Cider Vinegar kan? okay laaa, lepas seminggu lebih aku pakai, mmg nampak beza laaa, sistem penghadaman makin lawas (sikit), pastu jerawat jerawat yang baru nak naik tu, kecut, and jerawat yand dah sedia ada pon kecut gak, tp amik masa. sebab ape? jap lg aku citer. pastu parut parut jerawat semakin pudar, black heads kt hidung pon hilang. senang citer memang betul laa bende ni berkesan.

okay sebab ape sistem penghadaman aku lawas sikittt je? sbb aku kadang kadang minum ACV tu, kadang kadang tak? kadang2 skip 1 hari, kadang kadang 1 hari smpai 3 kali aku minum. yg pasal kt bahagian muka pon sama, kadang2 sekali sehari je aku guna toner tu, kadang kadang 2 kali sehari, kadang kadang tak pakai langsung. tp memang nampak laa kan hasilnye.

btw, pasal ACV ni, aku dapat inspirasi dari blog ni, nama blog ni A woman's World, go and check em out!

okay post aku ni mmg sounds mcm gay, tapi bende ni penting kan, kau nak ke muka kau pecah macam devider jalan? taknak kan? hahaahahaha!

okay lah, till the next entry! tata!

No comments:

Post a Comment